Sommartider

Visst är det härligt med sommartid! Det är nåt visst som händer.

Vi upplever en fantastisk tid i vår kyrka, och vi har fått glädjen att vid flera gånger i år fått öppna dopgraven, och sett människor tagit beslutet att följa Jesus. Vi tror att detta bara är början på något fantastiskt!

Vi ser hur våra församlingsbänkar är så uttjänta att vi skäms över att ha kvar dom. Vi har tagit beslut om att köpa in nya stolar, och vid ett första offer fick vi in strax över 20’000:- . Det är en fantastisk början, men det kommer att behövas ett handtag till för att kunna köpa in stolarna. Förvaltningsrådets realistiska förhoppning är att ha nya stolar runt September. En förutsättning för inköp är att vi har medel att köpa för.

Vidare håller vi igång våra dagliga aktiviteter så gott vi kan, och vi kommer fortsatt ha bön varje Onsdagkväll, och ungdomarna fortsätter att träffas under hela sommaren.

Vidare efterlyser vi dig som skulle vilja hjälpa till att sköta om hemsidan. Det gäller allt ifrån att lägga in aktiviteter i kalendern, och hålla hemsidan uppdaterad. Känner du dig manad så hör av dig!

Vi på expeditionen vill önska dig en fantastisk sommar och guds rika välsignelse!