Media

Vårt mediateam har olika former och funktioner. det är Lovsångare,ljudtekniker,ljustekniker och mediatekniker. Vi välkomnar alltid fler människor som vill hjälpa till på dessa områden.

Som ljudtekniker, är du med och ansvarar för mixerbordet i kyrkan, och ser till så att de på scen får dom bästa förutsättningarna att framföra sitt budskap, är du intresserad av att hjälpa till som ljudtekniker?

Som mediatekniker är du med och ansvarar för vår projektor,med allt vad det innebär.

“Sjung en ny lovsång till Herren” Lovsång är ett viktigt element i vår kyrka, vi tror på den förlösande kraft och glädje som kommer ifrån att få lovsjunga herren. Kan du spela ett instrument eller sjunger du? Du är välkommen att söka dig till någon av våra lovsångsledare. läs mer om lovsångstjänsten här

Verkade något av dessa områden något som du skulle vilja engagera dig inom? Kontakta oss gärna!